Ціни на алюмінієві сплави на ринку Європи, CIF Роттердам
Опубліковано: 29.03.2021
Товар | 26.02.2021 | 26.03.2021 |
LMXX (Велика Британія), EXW, GBP/т | XXXX-XXXX | XXXX-XXXX |
DIN XXX, EUR/т | XXXX-XXXX | XXXX-XXXX |
DIN XXX, EUR/т | XXXX-XXXX | XXXX-XXXX |
Джерело: Дані галузевих видань
Увійти
Таблиця в інших випусках:
-
№4(294) 2021 29.03.2021Ціни на алюмінієві сплави на ринку Європи, CIF Роттердам (29.03.2021)
-
Показати більше
Алюміній. За даними International Aluminium Institute (IAI), найбільший показник зростання виробництва первинного алюмінію в січні-лютому 2021 року серед інших регіонів світу був у Китаї – 5,85% порівняно з показником
2020-го, а обсяги виробництва становили 6,34 млн тонн, що є найбільшим показником у світі.
У країнах Перської затоки виробництво первинного алюмінію становило 948 тис. тонн (-2,37%), у країнах Азії (без урахування Китаю та країн Перської затоки) – 715 тис. тонн (+3,77%, що є другим показником серед інших регіонів світу), Східної та Центральної Європи – 672 тис. тонн (-2,18%), Північної Америки (США та Канада) – 648 тис. тонн (+0,62%), Західної Європи – 544 тис. тонн (-0,55%), Океанії – 307 тис. тонн (-1,29%), Африки – 254 тис. тонн (-3,42%), Південної Америки (всі країни Латинської Америки) – 181 тис. тонн (-3,72%).
Світове виробництво первинного алюмінію в січні-лютому 2021-го, за даними IAI, збільшилось на 3,1% до 10,61 млн тонн (без урахування незадекларованих обсягів виробництва, яке IAI оцінює в 840 тис. тонн). Частка Китаю у світовому виробництві первинного алюмінію зросла з 58,2% (січень-лютий 2020-го) до 59,75% (січень-лютий 2021 року), це найкращий показник серед інших регіонів світу.
Упродовж березня на світовому ринку брухту чорних металів пропозиції від постачальників знаходилися під негативним впливом слабких продажів готової металопродукції, а ціни на сировинні матеріали щотижня демонстрували спадний тренд.
Зазвичай у цей період року сезонні фактори підняли б торгівлю на споживчому ринку на найвищий рівень, однак обмеження, пов’язані з карантинними заходами, вплинули на ситуацію. Також було суттєво обмежено замовлення від турецьких металовиробників через валютні коливання на внутрішньому ринку. Невизначеність з поставками та занепокоєння на світовому ринку морських перевезень через аварію в Суецькому каналі призвели до скорочення угод із азіатськими замовниками. Це спричинило найбільше в березні обвалення світових експортних цін, коли ціни на брухт протягом тижня втратили в середньому 20-25 USD/т.
Але наприкінці звітного місяця настрій на світовому ринку став більш оптимістичним, а зниження експортних цін сповільнилося. У короткостроковій перспективі очікується пожвавлення ринку покупців, хоча сезон буде дещо відкладеним.
Тим часом наприкінці березня світові експортні ціни на брухт чорних металів преміум класу HMS 1&2 (80:20) на європейському ринку знаходилися в ціновому діапазоні 375-380 USD/т, FOB, на подрібнений брухт – 380-385 USD/т, FOB, що в середньому на 45 USD/т нижче аналогічного показника станом на кінець лютого. Водночас ціни на брухт чорних металів преміум класу HMS 1&2 (80:20) на американському експортному ринку знаходились в ціновому діапазоні 380-385 USD/т, FOB, на подрібнений брухт – 385-390 USD/т, FOB, що в середньому на 35 USD/т нижче показника станом на кінець лютого.
Суттєве знецінення турецької ліри щодо світових валют призвело до скорочення закупівель брухту основними металовиробниками Туреччини. Тільки наприкінці березня деякі місцеві підприємства почали переглядати свої закупівельні ціни на сировинні матеріали у бік зростання, однак більшість з них залишилися неактивними.
Однак, на думку постачальників ринку, ціни на брухт у Туреччині близькі до нижньої межі, але місцевим підприємствам невдовзі потрібно буде закуповувати нові партії сировини і вони вийдуть на ринок із більш активними замовленнями.
Зі свого боку основні імпортні постачальники сировинних матеріалів в Туреччину вже відреагували на позитивні очікування ринку і з кінця березня пропонували вищий рівень цін. Загалом наприкінці березня угоди на брухт класу HMS 1&2 (80:20) з Великої Британії були закриті за ціною 410 USD/т, CFR із поставками в квітні. Угоди на брухт походженням із країн Європейського Союзу були закриті на рівні 410-415 USD/т, CFR. Поставки брухту класу HMS 1&2 (80:20) зі США – 420-425 USD/т, CFR. Преміальний брухт чорних металів із Балтійського регіону пропонувався за ціною 430 USD/т, CFR.
Італійський внутрішній ринок брухту був стійким протягом березня, незважаючи на глобальні перешкоди, а ціни на сировинні матеріали залишалися високими. У першій половині березня вітчизняні комбінати призупинили закупівлі після поповнення запасів й уважно стежили за тим, як розвиватимуться події на світовому ринку. Більшість
місцевих підприємств призупинили операційну діяльність через карантині заходи.
І тільки в останній декаді березня пропозиції дещо подорожчали через перезапуск деяких виробництв, хоча залишилися збалансованими порівняно з попитом. Між тим попит на брухт більш високої якості був вищим, ніж на матеріал нижчої якості через те, що продажі арматури залишалися незначними.